Svědectví
Seriál Svědectví navazuje na Příběh služebnice a přináší dramatický příběh o dospívání v Gileádu. Sledujeme v něm osudy mladých dívek: poslušné a zbožné Agnes Mackenzieové a Daisy, která do Gileádu přichází z vnějšího světa.
Seriál Svědectví navazuje na Příběh služebnice a přináší dramatický příběh o dospívání v Gileádu. ledujeme v něm osudy mladých dívek: poslušné a zbožné Agnes Mackenzieové a Daisy, která do Gileádu nově přichází jako konvertitka přichází z vnějšího světa. Když se ocitnou v Akademii tety Lydie pro předmanželskou přípravu, kde se jim brutálně a s božským ospravedlňováním vštěpuje poslušnost, jejich pouto se stane katalyzátorem, který převrátí naruby jejich minulost, přítomnost i budoucnost.