Cesta do zatracení
Nájemný vrah na útěku se pokouší zachránit život svému synovi a pomstít se těm, kdo mu ublížili.
Dva otcové: Michael Sullivan, nájemný vrah irské mafie v Chicagu během krize a pan John Rooney, Sullivanův šéf a muž, který ho vychoval jako svého syna. Dva synové: Michael Sullivan mladší a Connor Rooney, kteří se zoufale snaží získat přízeň svých otců. Vzájemná žárlivost a soutěživost vedly ke střetu, kvůli kterému Sullivanova práce ovlivnila i jeho soukromý život a způsobila smrt jeho milované ženy a nejmladšího syna Petera. Michael Sullivan a jeho přeživší syn se nyní vydávají na cestu podnícenou tragédií a poháněnou pomstou.