Zatímco probíhá vyšetřování jeho vlastního záznamu, velitel tanku v Perském zálivu přezkoumává kandidaturu jiného důstojníka na posmrtnou medaili a je vtažen do jeho příběhu.
Problémový armádní plukovník s černým puntíkem v záznamech vyšetřuje, zda by měla být udělena Medaile cti důstojnici zabité ve válce v Zálivu. V průběhu odhalování spiknutí potvrdí hrdinství ženy a zachrání vlastní čest.