Anthony Hopkins a Alec Baldwin hrají hlavní role v tomto napínavém akčním dobrodružství, které se zabývá fascinující otázkou: Co kdyby váš nejhorší nepřítel byl vaší jedinou šancí na přežití?
Při havárii letadla v mrazivé aljašské divočině se v brutálním boji o přežití střetnou intelektuální miliardář Charles Morse (Anthony Hopkins) a samolibý módní fotograf Robert Green (Alec Baldwin). Každý z nich brzy zjistí, že největší nebezpečí nehrozí od přírody, ale od lidského strachu, zrady a dost možná i vraždy.