Šampióni
Advokát Emilio Estevez nikdy neprohrává. V rámci veřejně prospěšných prací trénuje slabý tým malých hokejistů, kteří neumí bruslit, skórovat ani vyhrávat. Podaří se mu udělat z nejhoršího týmu v lize mistry a vybojovat při tom boj s vlastními démony?
Tvrdý advokát Gordon Bombay (Emilio Estevez) nikdy neprohrává. V rámci veřejně prospěšných prací dostává úkol trénovat slabý tým malých hokejistů, kteří neumí bruslit, skórovat ani vyhrávat. Bombay úkol zdráhavě přijme a brzy si uvědomí, že jsou důležitější věci než výhra. Vyzbrojen tímto poznatkem jde s týmem Ducks do nejtvrdší bitvy jejich života, v níž bude létat peří.