Milionový nadhazovač
V dramatu „Milionový nadhazovač" od Walt Disney Pictures závisí kariéra JB Bernsteina jako sportovního agenta na objevení výjimečně nadaného mladého kriketového nadhazovače v Indii, kterého bude možné vytrénovat pro americký prvoligový baseballový tým.
Podle skutečných událostí. Sportovní agent JB Bernstein (Jon Hamm) zjišťuje, že jeho kariéra se nevyvíjí moc dobře. V posledním záchvatu snahy zachránit svoje živobytí vymyslí plán, že objeví příští velké baseballové eso. V naději, že najde mladého kriketového nadhazovače, z něhož bude moct udělat prvoligovou baseballovou hvězdu, odjíždí JB do Indie. S pomocí mrzutého, avšak bystrozrakého vysloužilého baseballového skauta (Alan Arkin) objeví dva osmnáctileté chlapce (Madhur Mittal, Suraj Sharma), kteří nemají ani tušení, jak se hraje baseball, zato mají předpoklady pro rychlý odpal. JB, který doufá, že s nimi podepíší smlouvu do první ligy a on vydělá rychle peníze, je přiveze do Ameriky trénovat. Zatímco Američané byli v Indii ve svém živlu, chlapci, kteří nikdy nebyli mimo svou vesnici, mají po příjezdu do Států oči navrch hlavy. Zároveň jak se chlapci učí jemné finesy baseballu, JB dostává cennou životní lekci, co znamená být rodina.