Venkovská dívka mající k dispozici jedinou minci, kterou může vhodit do fontány, potkává dva soupeřící pouliční umělce. Ti by byli radši, kdyby mince skončila u nich. Dívka Tippy se ocitne uprostřed hudebního duelu, k němuž mezi těmito kapelami o jednom členu dojde.