Noci s nepřítelem
Laura a Martin jsou manželé čtyři roky a zdá se, že jsou perfektním párem. Realita jejich domácnosti je ale zcela jiná, jelikož Martin je hrubý a brutálně obsesivní manžel.
Laura Burney (Julia Roberts) není jen manželka - trofej bohatého investičního poradce Martina (Patrick Bergin). Je to také pomlácená žena. Poté, co nafinguje svou smrt utopením, si změní jméno a přestěhuje se do Cedar Falls v Iowě – a dokonce začne nový vztah. Jakmile se o této lsti Martin dozví, přijede do Iowy a chce si své "vlastnictví" vzít zpět.