Pan Včelka
Ctižádostivá mladá včelka jménem Barry B. Benson vylétá z včelího úlu, aby venku na svobodě hledala nektar a dobrodružství. Když ale ve světě lidí poruší jedno ze základních včelích pravidel a promluví s člověkem, mimoděk tím spustí bláznivý řetězec událostí, během nichž dokáže, že i malá včelka může být ohromně důležitá!