Poslání velikonočního zajíčka je jasné, jenže co když on chce jen hrát rock! A tak se náctiletý Zajda vydává do Hollywoodu splnit si svůj sen stát se slavným bubeníkem. Tam potkává Freda, lenocha bez práce, zato se vznešenými plány. Společně zažijířadu veselých náhod i komických situací a možná na konci oba pochopí, jak důležitou roli v životě hraje rodina.