Magic Medicine
Mohou magické houbičky pomoci v boji s depresí? Dokument nabízí jedinečný pohled na průlomovou studii s psilocybinem, sleduje tři pacienty a tým výzkumníků při cestě plné emocí, nejistoty i naděje. Intimní portrét lidského utrpení i možností, které psychedelická terapie může přinést.