Pohled zevnitř: Severní Korea: Tři Kimové
Seriál je příběhem o moci jedné rodiny a o vztahu mezi otcem, synem a vnukem. Seriál přináší dosud nejkomplexnější a nejucelenější pohled na dynastii Kimů a odhaluje, co se skrývá za impozantní rodinnou dynamikou v srdci této výjimečné země.