komedie, animovaný
Remy a jeho nepříliš entuziastický bratr Emile předkládají své argumenty, proč by spolu lidé a krysy měli vycházet. Remy nás provede společnou historií člověka a krysy. Emile pak uvádí mnoho zábavných faktů o krysách, které pomáhají vysvětlit, proč bychom si krys měli více vážit. Oba se vytasí se vším a na závěr zazpívají píseň popisující krysí a lidskou utopii. Snímek obsahuje vyobrazení tabáku.