Ztracené dívky z Perpignanu
Na konci 90. let je mladá vyšetřovatelka perpignanské policie Flore Robinová během svého prvního případu přivolána na obzvláště šokující místo činu. Toto strhující vyšetřování inspirované skutečným příběhem představuje začátek dlouhé série vražd a neúprosného pátrání, které ji bude pronásledovat téměř dvacet let.
Koncem 90. let a krátce po roce 2000 v Perpignanu zmizí dospívající dívka a v okolí vlakového nádraží jsou zavražděny tři mladé ženy. Všechny jsou to krásné brunetky poháněné silnou touhou po emancipaci. Jejich tváře se objevují v novinách a dostanou přezdívku „Ztracené dívky z nádraží“. Mladá vyšetřovatelka Flore Robinová začíná svou kariéru u policie přesně v den, kdy je objeveno první tělo. Musí se spojit s policejním kapitánem Franckem Vidalem a jeho mentorem Félixem Sabuesem. V tomto seriálu, inspirovaném skutečným příběhem, se v průběhu následujících dvaceti let po celé zemi odehrává mimořádné vyšetřování, které se vyznačuje zuřivou honbou za záhadným a nelítostným sériovým vrahem, zatímco matka se upíná k naději, že najde svou dceru živou.
V Perpignanu je nalezena mrtvá mladá žena. Vynořuje se souvislost se zmizením z minulosti.
Flore je napadena členem svého týmu, zatímco vyšetřování Palomyna se zintenzivňuje.
Vyšetřování naruší nové zmizení, zatímco Palomyno, hlavní podezřelý, zůstává ve vězení.
Flore konfrontuje pachatele, který se po šestnácti letech přizná ke dvěma vraždám.