Laika & Nemo
Nemo je ve své přímořské vesnici outsider, protože vypadá jinak než ostatní. Nikdo jiný nenosí potápěčský skafandr s tak velkou helmou. Pak ale potká astronautku jménem Laika.
Nemo se svým potápěčským skafandrem a obří helmou mezi ostatní nezapadá. Jednoho dne ale potká astronautku Laiku a jeho život nabere nečekaný směr. Film vypráví o vyloučení, šikaně a samotě, ale i o tom, jak se s nimi vypořádat a dospět. Nemo se musí naučit přijmout sám sebe takového, jaký je. Protože i když to ve škole není lehké, nezáleží na tom, co říkají ostatní. Pořád se z vás může stát hlubinný potápěč nebo astronaut.