Suspendu
Na známé taneční konzervatoři upadne při nácviku hoch a zlomí si nohu. Cítí ostrou bolest, ale protože ten den probíhají zkoušky, odmítá odejít. Chce obstát před taneční partnerkou a spolužáky a přesvědčuje sám sebe, že jeho tělo nemá limity.