Atom, The: A Love Affair
Vášeň. Víra. Zrada. Naděje. Bouřlivý příběh o vztahu Západu k jaderné energii, který se odvíjí od lásky a nenávisti v posledních 70 letech, vyprávěný těmi, kdo to zažili na vlastní kůži.