Řetězová reakce
Když jeho mentor vyvine revoluční zdroj čisté energie, je student v tomto thrilleru zapleten do sítě špionáže a vražd.
Dva členové pokrokového energetického experimentu — šikovný strojník a ambiciózní fyzička — se stanou uprchlíky před vládními agenty, kteří na ně hodili vraždu a bombový útok na jejich laboratoř v rámci koordinované snahy pohřbít slibný energetický výzkum jejich projektu.