Není Kronk jako Kronk
Kronk zosnuje plán, jak rychle zbohatnout a udělat dojem na tatínka. Když se to nezdaří, sebere Kronk všechen důvtip a kuchařský um a zjistí, že skutečným bohatstvím jsou jeho přátelé a víra v sebe sama.
Roztomilý tupoun Kronk začal spokojený nový život jako šéfkuchař ve vlastním bistru, když v tom se dozví, že ho má navštívit otec. A tak se Kronk začne snažit, aby ze sebe udělal úspěšného mladého muže. Dá se do společného podnikání se zlomyslnou čarodějnicí Yzmou a zadělá si na pořádný průšvih. Pouze s pomocí přátel, jak starých tak i nových, může Kronk být zase Kronkem.