Po stopách zabijáka
Americký zpravodajský štáb, odhodlaný chytit toto nenasytné monstrum a zastavit jeho ďábelské řádění, cestuje hluboko do nejtemnějších končin africké džungle, aby ulovil svou kořist.
Přichází intenzivní, děsivý horor Po stopách zabijáka, inspirovaný skutečným příběhem legendárního 7,5metrového lidožravého krokodýla, v němž hrají Dominic Purcell a Orlando Jones. Americký zpravodajský štáb, odhodlaný chytit toto nenasytné monstrum a zastavit jeho ďábelské řádění, cestuje hluboko do nejtemnějších končin africké džungle, aby ulovil svou kořist. Ale Gustave, jak mu domorodci říkají, je také na lovu – neustále v pohybu, nepolapitelný, vždy hladový po lidském mase. V tomto mimořádně napínavém filmu o mazaném zabijákovi, který si neustále razí svou krví nasáklou cestu hrůzy, je strach všudypřítomný.