Solar System: the Secrets of the Universe
Připojte se k našemu hostiteli na Mezinárodní vesmírné stanici v roce 2050. Obdivujte trojrozměrné pohledy a dozvíte se mnoho věcí o hvězdných tělesech, která nás obklopují.