Disney Gallery / Star Wars: Boba Fett: Zákon podsvětí
„Boba Fett: Zákon podsvětí“ zkoumá zákulisí příběhu návratu legendárního lovce odměn na Tatooine s žoldákem Fennec Shand, která se snaží získat území, které kdysi řídil Jabba Hutt. V tomto novém informativním speciálu filmaři, herci a štáb odhalují dosud neviděné záběry, převratnou technologii a praktické efekty, které to vše uvedly do života.