Disney galerie / Star Wars: Mandalorian
Disney galerie / Star Wars: Mandalorian je dokumentární pořad, který odhaluje zákulisí seriálu Mandalorian. Každý díl prozkoumává jiný aspekt tohoto hraného seriálu ze světa Star Wars díky záběrům z natáčení a rozhovorům s obsazením i štábem.