Maria And Her Shadow
Po mozkovém krvácení v boxerském ringu se Maria zázračně zotaví. Skutečný boj však začíná, když se snaží vrátit do ringu. Nejlepší světová boxerka čelí Švédské boxerské federaci, znepokojené matce a záhadným překážkám na každém kroku v boji za své právo soutěžit.