Darjeeling s ručením omezeným
Po smrti svého otce se tři odcizení bratři vydávají na dlouhou cestu vlakem po Indii, aby našli svou matku.
Ne všechno jde podle plánu, když se tři truchlící bratři z Ameriky po smrti svého otce chtějí opět stmelit na spirituální cestě napříč Indií, kde chtějí najít svou matku, která žije v klášteře v Himálaji.