DENÍK MALÉHO POSEROUTKY: POSLEDNÍ KAPKA
Když se pohodář Greg ocitne v rozporu s přehnanými očekáváními svého otce, musí se začít chovat jinak. Po sérii komických pohrom mu otec dá ultimátum, které může navždy změnit Gregovo slabošské chování.
Adaptací třetího dílu celosvětově úspěšné knižní série Jeffa Kinneyho se Greg Heffley vrací ve svém dalším rodinném dobrodružství v animovaném filmu „Deník malého poseroutky: Poslední kapka“. Když se pohodářský Greg ocitne v rozporu s přehnanými očekáváními svého otce, musí se začít chovat jinak. Po sérii komických pohrom mu otec dá ultimátum, které může navždy změnit Gregovo slabošské chování. Film „Deník malého poseroutky: Poslední kapka“ režíroval Matt Danner („Legend of the Three Caballeros“) a napsal a produkoval Jeff Kinney. Roli Grega Haffleyho namluvil Aaron D. Harris („Matlock“) a Franka Heffleyho Chris Diamantopoulos („Silicon Valley“).