Star Wars: Příběhy z Impéria
Šestidílný pohled na strašlivé Galaktické impérium očima dvou bojovnic na odlišných cestách napříč několika érami. Poté, co mladá Morgan Elsbeth přijde o všechno, protlouká se expandujícím imperiálním zřízením vstříc své pomstě, zatímco bývalá Jedi Barriss Offee dělá, co musí, aby přežila překotné změny v galaxii. Volby, které učiní, pak budou určovat jejich osudy.
Než aby Morgan přijala nabídku zodpovídat se u soudu za své zločiny, raději přijme svůj osud.