Toy Story: Prehistorický
Během post-vánoční hracího času, 'Toy Story' gang ocitnou na nezmapované území Když nejúžasnější soubor akční figurky kdy obrátit se, že je nebezpečně bludy. Je to všechno na Trixie na Triceratops, v případě, že gang doufá, že návrat k Bonnie pokoje v tomto 'Toy Story: Prehistorický'.