Om Nom Stories
Jednoho dne se Om Nom záhadným způsobem ocitne před prahem domu malého chlapce a společně se vrhnou vstříc novým dobrodružstvím. Cestuje zpět v čase, uvízne v kouzelné knize, loví po světě sladkosti a osvojí si roli videobloggera a jiných profesí. Společně s Om Nelle se promění v superhrdinu a vychovávají spolu malého Nibble Noma, vedle čehož pracuje v rodinné kavárně a nachází si spoustu nových kamarádů.
Om Nom, Nibble Nom a Zlý Pavouk si hrají s kouzelnými kartami a dostanou se do pohádkového světa.