Po událostech ve filmu „Ledové království“ chtějí Anna s Elsou začít v Arendellu nový život a udělat si hrad trochu útulnějším. Zatímco se snaží vypořádat s tradicemi, které jim v tom brání, vévoda z Kravákova se jim pokusí jejich milovaný hrad ukrást pomocí hejna papuchalků.