Brown Bread
Áine opustila irské maloměsto a vyrazila za svými sny do New Yorku. Jeden recept, dvě generace a žádné kompromisy ji ale vtáhnou zpátky do kuchyňského souboje s matkou. Bude tak muset zjistit, jaká je skutečná cena za úspěch.