Forglemmegei
Hluboko v norských lesích žije starý muž, jenž se tam uzavírá před zbytkem světa. Své dny tráví se svým celoživotním přítelem trollem. Jednoho dne mu troll naznačí, že nadešel čas, aby opustil pohodlí jejich domova, jenže muž této realitě čelit nechce. Jednoho rána je troll pryč. Muž se vydá trolla hledat, načež se ale začne ztrácet ve svých myšlenkách. Ve své nejtemnější chvíli si uvědomí, že aby nalezl klid, musí přijmout osud svého přítele.