Smrt při porodu
Americký systém mateřství každoročně zradí znepokojivě nepřiměřený počet černošských žen. Shamony Gibsonová a Amber Rose Isaacová byly energické, nadšené budoucí matky, jejichž úmrtí v důsledku porodních komplikací bylo možné předejít. Jejich rodiny jsou nyní odhodlány vydat varovný signál o této mrazivé, ale z velké části přehlížené krizi.