Pravdivé lži
Když se tajný agent dozví o mimomanželském vztahu své ženy, pronásleduje ji a využívá své zpravodajské zdroje v práci, kterou před ní sám tajil.
Arnold Schwarzenegger v roli zvláštního agenta Harryho Taskera, špičkového špióna v ultratajném sektoru omega, který zvládá tančit i tango. Ale pro svou zanedbanou manželku Helen (Jamie Lee Curtis) je to jen průměrný prodejce počítačů. Zatímco je Harry zaneprázdněn bojem s teroristy, Helen skrývá svá vlastní tajemství. A když se jejich tajné životy nečekaně střetnou, ocitnou se Harry a Helen ve spárech teroristů, a tak bojují nejen o záchranu jejich manželství, ale i o své životy.