Ayla a Mirrors
Ayla, bohatá a rozmazlená dívka, upadne po ztrátě otce do šoku a ztratí vzpomínky. Jelikož se k ní nikdo nepřihlásí, skončí ve středisku Les. Tam se setká s Inés a taneční skupinou Mirrors. Navíc zjišťuje, že má překvapivou schopnost: slyší pocity ostatních skrz hudební vidiny. Její teta Esmeralda na ni tajně dává pozor, aby se ujistila, že dívka nebude představovat hrozbu pro ni ani pro její nově zděděné jmění.
Ayla, bohatá a rozmazlená dívka, osiřela po nenadálé smrti svého otce milionáře. Utrpí post-traumatický šok, kvůli kterému ztratí všechny vzpomínky na minulost. Zatímco se policie snaží zjistit její identitu, je poslána do střediska zvaného Les. Tam potkává Inés, svou novou spolubydlící, a taneční skupinu Mirrors složenou z dívek i chlapců ze střediska s vášní pro tanec. S jejich pomocí najde Ayla své místo a zjistí, že má překvapivou schopnost: slyší pocity ostatních skrz hudební vidiny. Ale Ayla to nebude mít tak jednoduché. Její teta Esmeralda na ni tajně dává pozor, aby se ujistila, že dívka neohrozí ji ani její nově zděděné jmění.
Po tom, co Ayla ztratí paměť, přichází do střediska Les, kde začne její nový život.
Ayla odhalí stopu o své minulost a zároveň vyvstává problém, který komplikuje zkoušky Mirrors.
Mirrors hledají nápady, jak vydělat pro Les peníze a zároveň se dostat na Move You.
Nastal den vystoupení v nákupním centru a Mirrors jsou zaneprázdnění s přípravami.
Mirrors trpí při tréninku pod vedením Valen. Ayla a David se chystají na první rande.
Esmeralda nařídí Ericovi, aby bojkotoval Mirrors a oni propadli ze zkoušek. Kako má dilema.
Střední škola pořádá gastronomický festival. Členové Mirrors obdrží anonymní milostná psaníčka.
Yago se soustředí na přípravu na duel a Ayla mu chce pomoct, aby Davida porazil.