Selenkay
Kvůli práci svých rodičů musí pořád cestovat, a tak šestnáctiletá Sofia touží po stabilitě: chodit do školy a mít kamarády. Když se přestěhují do Río Viva, malého městečka v horách, konečně dostane to, co si přála. Dokud podivná síla spjatá s vodou neohrozí normální život dospívající dívky, o který se tak usilovně snažila.
Kvůli práci svých rodičů musí neustále cestovat, a tak šestnáctiletá Sofia touží po stabilitě: chodit do školy a mít kamarády. Když se přestěhují do Río Viva, malého městečka v horách, konečně dostane to, co si přála. Dokud podivná síla spjatá s vodou neohrozí normální život dospívající dívky, o který se tak usilovně snažila. Ve stejné chvíli do vesnice přijíždějí zvláštní bratři Fénixovi, kteří upoutají pozornost všech místních obyvatel. Přestože její rodina bratrům nedůvěřuje, Sofia si nedokáže pomoct a pocítí ke Gaelovi, prostřednímu z bratrů, přitažlivost. Vznikne mezi nimi hluboké pouto. Právě odkrytí její identity a její velké moci pomůže Sofii lépe pochopit sebe samu, ale také dá všanc vše, co ví, a ohrozí svůj život i život celé rodiny.
Když se Sofia s rodinou přestěhuje do Río Viva, její život nabere nečekaný směr.
Sofii stále trápí, co se jí děje s vodou, ale hlubší poznávání Gaela je pro ni novým rozptýlením.
Otevření baru Fénix se blíží a Sofia se nemůže dočkat svého prvního večírku. Vše se ale komplikuje.
Sofia je zmatená z toho, co se stalo v baru Fénix, svěřuje se Tacuovi a ten má řešení.
Sofia se pod vedením Navery začíná učit o svých tajemných schopnostech a cvičit se v nich.
Sofia už má dost tajemství, postaví se bratrům Fénixovým, aby odhalila pravdu, ale padne do pasti.