Britský komik Richard Ayoade stráví spolu s jedním slavným hostem, většinou také z komediálního světa, 48 hodin v turisty vyhledávaném městě, kde objevují zajímavá místa.
Richard Ayoade vyráží spolu s komičkou Lou Sandersovou na vzrušující dvoudenní výlet po Bergenu.
Richard Ayoade a komik Joe Wilkinson se vydají na záživný 48hodinový výlet po Krakově.
Richard Ayoade a komička Ellie Taylorová se vydají na dvoudenní toulky po Madridu.