Malcolm v nesnázích
Malcolmovi, devítiletému klukovi, který rád jezdí na skateboardu a baví se s nejlepším kamarádem Steviem, se obrátí život vzhůru nohama, když je nucen nastoupit do třídy pro „nadané“ a ocitne se obklopen skupinou talentovaných vyděděnců.
Malcolmovi, devítiletému klukovi, který rád jezdí na skateboardu a baví se s nejlepším kamarádem Steviem, se obrátí život vzhůru nohama, když je nucen nastoupit do třídy pro „nadané“ a ocitne se obklopen skupinou talentovaných vyděděnců. Jelikož Malcolmův oblíbený a nejstarší bratr byl poslán pryč na vojenskou školu, musí se Malcolm vypořádat i s bratry Reesem a Deweyem. Chlapcovi rodiče Lois a Hal se snaží udržet vše pohromadě.