Malcolm v nesnázích: Život pořád není fér
Uplynulo dvacet let, co jsme naposledy viděli Malcolma a jeho rodinu – a za celou tu dobu se vůbec nic nenaučili.
Takovej chytrolín, a všechno tak rychle zpacká? Třeba mu pomůže táta. Ježiš, radši nic.