Import
Nový kontinent, stejný cíl. Dokumentární pohled na cestu amerických basketbalistů, kteří se po neúspěchu v NBA vydávají za svým snem do zahraničí. Nahlédněte do fascinujícího světa mezinárodní basketbalové scény.