Šestnáctiletá Ellie a její matka Katherine si navzájem přejí, aby se ta druhá změnila. Když si však kouzlem vymění těla, musí najít způsob, jak se vyměnit zpět, než bude pozdě!
Ellie je šestnáctiletá dívka, která se snaží prosadit svou nezávislost na matce. Katherine je matka, která se snaží pochopit svou tvrdohlavou dospívající dceru. Ke konfrontaci dojde, když Katherine nedovolí, aby se Ellie připojila k „Lovu“, celonočnímu hledání pokladu. Když si přejí, aby ta druhá změnila své chování, kouzelně si vymění těla díky síle přesýpacích hodin. Nyní musí obě strávit den v kůži té druhé, zatímco hledají odpovídající přesýpací hodiny, aby si mohly vyměnit těla zpět do svých pravých podob.