dokumentární série, sportovní
Mladí lezci z drsného prostředí jižního Memphisu se vydávají zdolat šesnáctitisícovou skalní věž na hoře Mount Kenya. Bojují s řídkým vzduchem, strachem a sami se sebou na cestě k sebepoznání.