The Five Elements of Adventure
Matt Walker, mezinárodní horský průvodce, vedl expedice na nejvyšší vrcholy světa po dobu dvou desetiletí. Navzdory výzvám je odhodlaný najít rovnováhu a předefinovat význam dobrodružství. Připojte se k němu na transformační cestě Himalájemi.