Superkřeček Bivoj
Když je i mocný Bolt zajat zelenookým mužem, kdo ho zachrání? Bivoj jde na to, minimálně ve snech.
Hlubo v neproniknutelné pevnosti doktora Calica čekají Bolt a Penny na svůj strašný osud. Zachránit je dokáže jen geneticky upravený křeček – a to se ještě stihne vrátit na svůj vyprodaný koncert.