Chicken Out
Chudý táta neochotně vezme práci maskota ve fast foodu s kuřecím masem, aby vydělal na živobytí své mladé rodiny. Musí se dostat z domu své panovačné matky, k čemuž ale odvážný táta musí napřed dostat první výplatu v práci, kde je převlečen za obří kuře.