Riding High
Znuděný motocyklový kurýr Dave Munday sní o dráze kaskadéra. Když promotér Ravensdorf vyzve kohokoli, aby porazil šampiona Judase S. Chariota ve skoku smrti „Devil's Leap”, Dave výzvu přijme. Po divoké eliminaci se kvalifikují jen tři jezdci. Tváří v tvář propasti chtějí Dave i Judas skončit, ale smlouva je donutí skočit.