I Superbiker 3 - Day of Reckoning
Úřadující šampion Tommy Hill čelí tvrdé konkurenci při obhajobě titulu. Bývalá hvězda MotoGP Shane ‚Shakey‘ Byrne, Australan Josh Brookes a vycházející britská hvězda Alex Lowes mu v této napínavé sezóně neustále dýchají na záda.