I Superbiker 2 - The Showdown
Prožijte napínavou sezónu British Superbike 2011- Film plný adrenalinu a napětí zachycuje intenzivní souboje kolo na kolo a vrcholí strhujícím finálovým závodem, který je považován za jeden z nejúžasnějších motocyklových závodů všech dob.