Vodní mánie
Zapálený vodní lyžař Goofy se vydává naučit svého syna tomuto skvělému sportu a náhodou se připlete na závod o titul mistra. Setká se s nešťastnou chobotnicí a na cestě k vítězství to vezme oklikou přes horskou dráhu.