PORTRAITS DE VOYAGE : MEXIQUE - Jesus Malverde
V mexickém městě Culiacán uctívají Jesúse Malverdeho. Považují ho za patrona chudých lidí, ale i drogových dealerů. Je to lidový hrdina mexického státu Sinaloa.